Aklimatizační trek k Laguna CHurup 4450m.

02.06.2016 04:13

Aklimatizační trek k Laguna Churup 4450m. Aklimatizace může sakra bolet. Vyrazili jsme brzo ráno z cca 3600 m. Krasné počasí, kaktusy, osli, spousta květin, milí místní v sombrerech a hezké hory. Zdenda s Ivou šlapou skvěle. Já relativně taky, bohužel jen do asi 3900 m. Tam přichází zlom. Začíná mi docházet dech, s přibývající výškou mi začíná být blbě od žaludku, později se mi chce i zvracet. Táhnu se nahoru neskutečně pomalu. Když mi zbývá posledních 200 výškových metrů, Zdenda i Iva už se váli u laguny. Ale ten kousek už dám. Sice zajištěna část těsně před koncem mi dá ještě pořádně zabrat. Nicméně i já se nakonec kochám lagunou a válim se na břehu. Sestup dolů v pohodě i pro mě. Sejdeme dokonce tak, že collectivo právě přijíždí. Ještě nás místní obdaruji pečenými brambory. Pak už frčíme do Huarazu. Tam si dáme zase kuře s hranolkama, odezní i bolest hlavy a večer balíme na další, tentokrát šestidenní trek kolem Alpamaya.

—————

Zpět